יקב אורטל

יקב תל שיפון

יקב תל שיפון נמצא ממש בצמוד לבקתות האירוח שלנו בקיבוץ אורטל ומציע לאורחים ליהנות ממפגש שכולו קולינריה משובחת, נוף פסטורלי לכרמים ואהבה גדולה ליין. ההתמחות של היקב היא ייצור יינות זניים ובלנדיים, כולם תוצרת בציר מקומי שמגדלים בכרמים הנמצאים בשטח היקב. סוביניון בלאן, שרדונה, קברנה פרנק, קברנה סוביניון, סירה ומרלו מתיישנים בחביות עץ אלון צרפתי ומקבלים את הטעם הייחודי המאפיין כל כך את יינות היקב.

 

 

היקב המתחדש של קיבוץ אורטל

מרכז המבקרים פתוח בכל ימות השבוע ומארח מאות אנשים שמגיעים אליו מדי שבוע לחוות את השילוב המנצח בין נוף רומנטי, אוכל טוב וכוס יין שעושה פלאים לנפש. צוות היקב מעביר סיורי כרמים ויין במהלכם לומדים על תהליך הייצור המיוחד שמתחיל בגפן ומסתיים בכוס מלאה ארומות של טעמים.

 

טעימות יין וגבינות בצפון

במסגרת האירוח בתל שיפון תוכלו ליהנות ממפגש מזיגות יין ולטעום חמישה סוגים שונים של יינות המיוצרים ביקב, בליווי פלטת גבינות עשירה ומפנקת מבית באשר פרומז׳רי, סלטים ומטבלים. את היין שאהבתם תוכלו לקחת הביתה ולרכוש מגוון יינות כשרים בחנות היקב.
עלות מפגש מזיגות יין: 145 ש״ח לסועד

 

 

סיור ביקב תל שיפון

היקב מהווה פלטפורמה מושלמת למקום לאירועי חברה, גיבוש ואירועי יין ייחודיים. כמו כן, במקום מתקיימות הופעות מוזיקה חיות, מסיבות, הדרכות וסיורים ליליים.