יום גיבוש ברמת הגולן

פורסם בתאריך 08.11.22

הגיע הזמן ליום הגיבוש השנתי, ואתם שוב שוברים את הראש, מעלים רעיונות, מתייעצים, שואלים, מבררים ומחפשים את חוויית הגיבוש המושלמת לעובדים שלכם. העובדים כבר מחכים להודעה הרשמית ומקווים לאירוע מוצלח שיפנק אותם. מנהלי משאבי אנוש ורווחה? אל תיכנסו ללחץ! יום הגיבוש המושלם שלכם כבר מוכן, ואתם רק צריכים להגיע. לאן? לרמת הגולן. ולא סתם לרמת הגולן – למתחם התיירות והנופש של קיבוץ אורטל בצפון הגולן. אז מה דעתכם? מוכנים לצאת מהקופסה ולהפתיע את העובדים? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על יום הגיבוש הבא שלכם.

 

לגבש את העובדים בצפון הירוק

יום גיבוש הוא היום המשמעותי בשנה לעובדים, יש לו חשיבות עצומה לעובדים ולארגון כאחד. כל העובדים בכל הדרגות מחכים להזדמנות לצאת ממקום העבודה ולבלות יחד עם העמיתים ברוגע ובכיף. ימי הגיבוש מאפשרים לעובדים לשכוח לזמן קצר מהדוחות, מהדד־ליין, מהלקוחות ומההתחייבויות, להתקרב אחד לשני, להעמיק את ההיכרות, לעסוק בפעילויות משותפות מהנות ולהתמסר להנאה מוחלטת. הדרך הטובה ביותר להתאוורר היא לצאת מאזור הנוחות – וגם מהאזור הגאוגרפי. הצפון בכלל ורמת הגולן בפרט יאפשרו לכם להחליף את הנוף, לצאת מהלחץ, להירגע וליהנות מאווירה אחרת.

יש משהו באוויר, באנרגיה, בנופים ובאטרקציות של הגולן שעוזר לנו – לכולנו – לשנות את נקודת המבט, לפקוח עיניים לרווחה, להתבונן ביופי ולהתמקד בדברים החיוביים. יום כיף בצפון מציע אטרקציות מהנות רבות שמתאימות במיוחד לגיבוש צוותים, לארגוני עובדים ולחברות. חוויית טבע משותפת לעובדים בצפון רמת הגולן תעזור להם להשתחרר מהעכבות הנהוגות במקום העבודה ולהביע את עצמם באמת. מחפשים אירוע גיבוש בלתי נשכח? רוצים לקרב לבבות, לאחד את העובדים ולהעצים את הארגון כולו? אתם מוזמנים להתרשם מהאטרקציות המיוחדות של קיבוץ אורטל ולתכנן יחד איתנו יום גיבוש מושלם.

 

יום גיבוש לעובדים בצפון

קיבוץ אורטל שוכן בלב ליבו של צפון הגולן בין תלים געשיים רדומים, שדות, מטעים וכרמים. הוא משקיף על הרי הגליל ועל העמקים ומתעטף בנופיו הפראיים והקסומים של הגולן. מתחם התיירות והנופש בקיבוץ השיתופי האחרון בגולן מציע יום גיבוש לעובדים בצפון, אירוח חווייתי לחברות ולארגוני עובדים והזדמנות לגבש את הצוותים המסורים באווירה קיבוצית אותנטית. בין שאתם מחפשים גיבוש שכולל לינת לילה, ובין שאתם מגיעים ליום גיבוש גדוש בפעילויות מדהימות, בקיבוץ אורטל תמצאו שלל אטרקציות מלהיבות ומגבשות גם בקיץ וגם בחורף.

רוצים פעילות קייצית רטובה? קיבוץ אורטל מזמין אתכם לטבול במימיה המרעננים של בריכת הקצינים העתיקה ולהפעיל את העובדים במשימות גיבוש כיפיות בשמורת הטבע הסמוכה. רוצים פעילות חורפית שונה? אתם מוזמנים לחוות את השלג בקיבוץ, ליהנות מפעילויות שלג מרעננות ולהתחמם עם יינות איכותיים ביקב הבוטיק שלנו. יום גיבוש בקיבוץ אורטל הוא אידיאלי לפעילויות גיבוש מלאות הרפתקאות והזדמנות מצוינת לפגוש שוב את הגולן, להתענג על יופיו ולחוות אותו בדרך ייחודית.

יום גיבוש ביקב קיבוץ אורטל

אטרקציות לעובדים בקיבוץ אורטל

הגעתם לקיבוץ? ברוכים הבאים. אתם מוזמנים להתחיל במפגש בבית הקפה המצויין שיושב ממש בליבו של מתחם האירוח. לאחר הארוחה אתם מוזמנים לחוות את צפון הגולן ברגליים – לצאת לטיול בין הבתים, המבנים והמוסדות, ליד הרפת, קרוב לאורווה וסביב המטעים. בחורשה שליד היקב תוכלו לעשות פעילויות OTD מגבשות. בתום הפעילות אל תוותרו על ביקור באורווה ורכיבת סוסים מרגיעה בחיק הטבע. רוצים קצת אקשן? הפתיעו את העובדים בהתנסות שטח יוצאת דופן ולמדו אותם שהם יכולים לסמוך על עצמם ועל העמיתים שלהם. את המסע הזה הם לא ישכחו במהרה.

יום גיבוש עם ריידר אורטל

להעשיר את העובדים בחוויות

הגולן מציע שפע של אפשרויות לטיולים חווייתיים, לפעילויות מגבשות ולאטרקציות שיוציאו את העובדים מהקופסה. וזאת הרי המטרה של יום הגיבוש, לא? להוציא את העובדים מהקופסה? לא משנה באיזו פעילות תבחרו – מסלול נחלים רטוב, סנפלינג מאתגר, רכיבת שטח סוערת, סיור אוכל חוצה מגזרים או בילוי שקט ונינוח בחיק הטבע, כל פעילות היא צ'ופר לעובדים המסורים, ומכל פעילות תוכלו להפיק את המיטב – לגבש את הצוות, לשפר את היחסים הבין־אישיים, לקרב לבבות, לשבור דיסטנס ולחזק את מסירותם של העובדים לארגון ואת נאמנותם.

ואחרי יום גיבוש כל כך מיוחד בקיבוץ אורטל, איך אפשר לא להצליח? רוצים לקבל פרטים נוספים על ימי הגיבוש לעובדים שניתן לעשות אצלנו? מוזמנים לשלוח לנו וואצאפ או להתקשר: 04-6488095

שרית מעיין - מדריכת טיולים

אודות מחברת המאמר
שרית מעיין - מדריכת טיולים

התשוקה של שרית להיות מדריכת טיולים החלה כבר בגיל צעיר. היא גדלה במשפחה של מדריכי טיולים ולמדה על הטבע הישראלי ועל היתרונות בגילוי נפלאות ישראל לילדים ולמבוגרים כאחד. מאז ועד היום, חידדה את כישוריה, וקהל לקוחותיה המשבחים אותה על הידע, המקצועיות והאדיבות שלה.

מאמרים שאולי יעניינו אותך:

עין מוקש ברמת הגולן
עין מוקש – כל מה שרציתם לדעת
עין מוקש הוא יעד טיול אשר המתאים למטיילים ולנופשים שמגיעים א...
לינה בקיבוץ אורטל
לינה ברמת הגולן
אין ספק שהגולן נכנס ללב ולנשמה של כולנו. יש משהו באווירה של ה...
אטרקציות בחרמון בקיץ
החרמון בקיץ – אטרקציה שאסור לפספס
חשבתם פעם על החרמון בקיץ? אם לא, תכף נסביר לכם למה כדאי לכם לח...