יום כיף משפחתי בתיירות קיבוץ אורטל

פורסם בתאריך 22.11.22

הרבה אנשים חושבים שכדי לחוות יום שלם של אטרקציות צריך לנסוע ממקום למקום, ולשהות ברכב יום שלם ברכב. לקפוץ מאתר לאתר ולשבור את הראש בחיפוש אחר היעד הבא, הפעילות הבאה והאירוע הבא. מתחם התיירות והנופש בקיבוץ אורטל מציע לכם מעטפת שלמה של פעילויות, אטרקציות, התנסויות וחוויות מבוקר עד ערב. למעשה, אם אתם מגיעים לחופשה בתיירות קיבוץ אורטל, אתם יכולים להשאיר את הרכב בחניה ולהתמסר לכל השפע שיש לקיבוץ להציע. שלל הפעילויות והאטרקציות של הקיבוץ יעזרו לכם לחוות את חוויית הגולן המלאה ולמצות אותה – לפחות עד הביקור הבא.

סקרנים? רוצים יום כיף משפחתי זורם ומהנה בצפון רמת הגולן? בואו לתיירות אורטל. מה בתוכנית? אתם מוזמנים לגלות.

 

יום כיף משפחתי בצפון – להפוך לחוויה בלתי נשכחת

רוצים לבקר שוב בגולן? להכיר לילדים את קסמיו? לראות את הנופים המרהיבים, לנסוע בדרכים העקלקלות, להתענג על המראות, הטעמים והניחוחות? בקיבוץ אורטל תוכלו להשתאות יחד מקסמיו של הגולן, להתפעם מיופיו, לחוות אותו ולהעשיר את מאגר הזיכרונות המשפחתי. כי הדרך הטובה ביותר לגבש את המשפחה ולחזק את הקשרים המשפחתיים היא לצאת ליום כיף ברמת הגולן ולבקר בקיבוץ שמציע לכם הכול – התנסויות, הרפתקאות, חוויות והזדמנויות מסקרנות. השתכנעתם? מוכנים ליום כיף בלתי נשכח? בואו אלינו לתיירות אורטל.

 

להתחיל את היום בארוחה משותפת

קיבוץ אורטל , הקיבוץ השיתופי האחרון ברמת הגולן, מזמין אתכם להתחיל את יום הכיף המשפחתי בארוחת בוקר ארץ־ישראלית טובה ומשביעה. בחדר האוכל המשותף של הקיבוץ, מקור הגאווה, הלב הפועם של הקהילה והאחווה הקיבוצית הוותיקה.

ארוחה בחדר האוכל

טיול בשבילי הקיבוץ

לאחר ארוחת הבוקר תוכלו לצאת לטיול רגלי מהנה בשבילי הקיבוץ. אך לפני שאתם יוצאים לדרך, אל תשכחו לבקש מצוות המתחם המלצות והכוונה. טיול הוא הדרך הטובה ביותר להכיר את הקיבוץ. שבילי הקיבוץ מותאמים, והם יובילו אתכם בין בתי הקיבוץ, המבנים הציבוריים, אזורי הנוי, הגנים, החורשות, מתחמי הבילוי ואתרי האטרקציות. תוכלו לטייל בשביל הסובב את הקיבוץ ולהגיע לכל מיני פינות קסומות שרק חברי הקיבוץ מכירים. תוכלו לערוך פיקניק קליל, לאסוף בלוטים ענקיים ובעונות מסויימות גם עלים בשלל צבעים.

 

לצאת עם הסוסים לחיק הטבע

אם נהניתם מהרכיבה המשפחתית ונשאר לכם טעם של עוד, אתם יכולים להגיע אל "חוות אושר" ולצאת לרכיבת סוסים מרגיעה בחיק הטבע. הסוסים של קיבוץ אורטל גדלים במרחבי הטבע הסובבים את הקיבוץ ונהנים מחופש רב. אם תטיילו בין בקתות הנופש, תוכלו לראות אותם על רקע הנוף. באורוות הקיבוץ תוכלו לראות את הסוסים מקרוב וללמוד מהצוות על גידול סוסים ועל הטיפול בהם. מוכנים לקחת את הסוסים לטיול? רכיבת סוסים מומלצת במיוחד לילדים קטנים ומתאימה לכל הגילים. האינטראקציה המיוחדת שנוצרת בין הילד ובין הסוס, מעשירה את הילד, מטביעה בו חותם ומרחיבה את אופקיו. תוכלו לרכוב יחד עם הילדים הקטנים ולאפשר לילדים הגדולים לרכוב בעצמם. רכיבה רגועה ושלווה על הסוסים ברחבי הקיבוץ תשאיר לכם ולילדים זיכרון מתוק וטעם של עוד. זוהי חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת, אז אל תוותרו עליה.

חוות סוסים בקיבוץ אורטל

 

להישאר עם טעם של עוד

הינה ספוילר – יום כיף משפחתי בצפון בקיבוץ אורטל והחוויות המעשירות שתחוו בו ישאירו בכם טעם של עוד, ואתם תתקשו להיפרד. איזה מזל שאתם לא חייבים לעזוב!! במתחם התיירות והנופש של קיבוץ אורטל תמצאו חדרי אירוח במספר רמות. מבקתות עץ מפנקות ועד חדרי אירוח קיבוציים נקיים ונעימים. אז מה בתוכנית למחר? בואו אלינו ותגלו.

שרית מעיין - מדריכת טיולים

אודות מחברת המאמר
שרית מעיין - מדריכת טיולים

התשוקה של שרית להיות מדריכת טיולים החלה כבר בגיל צעיר. היא גדלה במשפחה של מדריכי טיולים ולמדה על הטבע הישראלי ועל היתרונות בגילוי נפלאות ישראל לילדים ולמבוגרים כאחד. מאז ועד היום, חידדה את כישוריה, וקהל לקוחותיה המשבחים אותה על הידע, המקצועיות והאדיבות שלה.

מאמרים שאולי יעניינו אותך:

עין קשתות- אום אל קנטיר
עין קשתות – אום אל קנטיר
הידעתם שאתם יכולים לבקר בכפר יהודי קדום בן 1,500 שנה בלי מכונית...
הר בנטל - ליד קיבוץ אורטל
הר בנטל – כל מה שרציתם לדעת
הר בנטל הוא הר געש רדום בצפון רמת הגולן ליד קיבוץ אורטל. ליד ה...
אטרקציות בחרמון בקיץ
החרמון בקיץ – אטרקציה שאסור לפספס
חשבתם פעם על החרמון בקיץ? אם לא, תכף נסביר לכם למה כדאי לכם לח...