צימרים ברמת הגולן בקיבוץ אורטל​

הבקתות - צימרים ברמת הגולן

בקתת החורש

בקתת החורש

צימר בקתות החורש שלנו במתחם הן קפיצה לחו״ל מבלי לצאת מהארץ. הבקתות מעוצבות בעיצוב כפרי ייחודי, המעניק למתחם הבקתות מראה אירופאי ופסטורלי במיוחד. לכל בקתה מרפסת מרווחת במיוחד, כזו שכיף להתעורר בה עם הקפה הראשון של הבוקר וליהנות מהסאונד הנעים של הטבע.

צימר מתאים לאירוח זוגות / משפחה עד 5 נפשות

ספה נפתחת – שני מקומות

אפשרות למיטה מתקפלת עבור ילד שלישי

מיטה זוגית

סטודיו+

חדרי הסטודיו פלוס שלנו באורטל מתאימים לזוגות, משפחות וקבוצות חברים המעוניינים בחוויית אירוח פשוטה אך משודרגת ברמת הגולן. החדר מעוצב בעיצוב נקי, מאובזר בכל הפסיליטיז החיוניים לחופשה נהדרת. לזוג עם ילדים בוגרים/לזוג עם 3-4 ילדים, ניתן להזמין 2 חדרים עם דלת מקשרת בהתאם לזמינות.

צימר מתאים לאירוח זוגות / משפחה עד 4 נפשות

מיטת חבר

אפשרות למיטת יחיד מתקפלת

שתי מיטות יחיד (צמודות לזוגית)

חדרי אורבן

חדרי אורבן המשופצים, מציעים חוויה בעיצוב ובאווירה אורבניים בסביבה גולנית, קיבוצית וירוקה. החדרים מתאימים לזוגות או למשפחות +2 ילדים לכל היותר ולקבוצות חברים. החדרים מפנקים ומעוצבים, מאובזרים בכל מה שדרוש לחופשה מושלמת בצפון הגולן.

צימר מתאים לאירוח זוגות / משפחה עד 4 נפשות

ספה אורטופדית נפתחת ונוחה

מיטה זוגית (עם אפשרות להפרדה)

מקלחון ושירותים מעוצבים ונעימים

בקתת נוף

צימר בקתת נוף שוכנת בחורש אורנים ותיק אל מול נוף פתוח של גבעות אורטל שבמורדן חוות סוסים יפהפייה. את הבוקר תוכלו לפתוח עם קפה טוב כשמולכם חוצים את הגבעה סוסים חומים, שחורים ולבנים במראה גולני מושלם. בקתת נוף מציעה חופשה זוגית רומנטית בלב הטבע. מתאימה גם למשפחות +3 ילדים לכל היותר.

צימר מתאים לאירוח זוגות / משפחה עד 5 נפשות

אמבט עגול המשקיף לנוף

מיטה זוגית

ספה נפתחת

בקתת געש

בקתת געש שוכנת בחורש אורנים ותיק ונמצאת במרחק של 3 דקות הליכה מיקב תל שיפון. הבקתה רחבת ידיים ומרווחת. בקתת געש מציעה חופשה זוגית רומנטית בלב הטבע. מתאימה למשפחות +3 ילדים לכל היותר.

צימר מתאים לאירוח זוגות / משפחה עד 5 נפשות

מיטה זוגית

ספה נפתחת

מתחם צימרים ברמת הגולן באורטל

מתחם הצימרים של תיירות אורטל שבצפון רמת הגולן מזמין אתכם להתחבר אל הטבע בקצב שלכם.


היופי של החופשה אצלנו היא החוויה שאתם יוצרים לעצמכם עם כל מה שיש לנו להציע.

במתחם תמצאו 40 חדרי אירוח נעימים, נקיים ומאובזרים ו-10 בקתות עץ קסומות אל מול נוף הגולן, חוות סוסים וכרמים.

בתיירות אורטל תקבלו גם שירות מצויין ומענה לכל הדרישות שלכם וגם חווית אירוח איכותית ונעימה הכוללת ארוחת בוקר והיצע אדיר של פעילויות מבלי להזיז את הרכב.

דירוג הצימרים של אורטל

Google
4.5/5 ע"פ 794 ביקורות 90%
Booking
8.7/10 ע"פ 533 ביקורות 87%
Tripadvisor
4.5/5 90%
Trivago
8.7/10 ע"פ 82 ביקורות 87%

*מעודכן לתאריך 01/2024

אורחים מספרים

ארוחת בוקר קיבוצית בצימרים של אורטל

בקיבוץ שלנו אוהבים תיירות ואוהבים חיבורים, לכן בחדר האוכל של הקיבוץ אתם מתחברים לחוויית הקיבוץ ונהנים גם מאווירה מיוחדת וגם מאוכל טרי, איכותי ומגוון.

החופשה אצלנו כוללת ארוחת בוקר טובה, שתייה חופשית ואווירה נעימה.

חדר האוכל ממוקם 2 דקות הליכה ממתחם האירוח ובו אתם יכולים לפתוח את הבוקר בכיף, ליהנות מהמקום ומהנוף הנשקף מהחלונות הגדולים ועוד.

אורחים מספרים על ארוחת הבוקר שלנו
נובמבר 2023
קרא עוד
התארחנו בבקתת החורש. נעימה ומפנקת. ארוחת הבוקר טובה. הצוות מסביר פנים ושירותי. המזרון הזוגי הוא מזרון קפיצים ולא הכי נוח, וזה החיסרון היחיד שמצאתי. נהנינו מאוד.
דצמבר 2022
קרא עוד
המקום מדהים, ארוחת בוקר קיבוצית כיפית וטעימה, הנוף עוצר נשימה. החדר חמוד מתאים בול לזוג ולא יותר.
פברואר 2022
קרא עוד
ארוחת בוקר טובה וצוות אדיב ושירותי.
פברואר 2022
קרא עוד
ארוחת בוקר קיבוץ נחמדה המיקום מושלם
פברואר 2022
קרא עוד
ארוחת בוקר בסיסית אך עונה על הצרכים, מספיק מגוונת והאוכל טעים. במקרר חיכה לנו חלב ויש גם כלי אוכל ומצרכים לקפה/תה.
פברואר 2022
קרא עוד
ארוחת בוקר קיבוצית חביבה חדר האוכל נקי ומרווח
ספטמבר 2023
קרא עוד
היה פשוט מושלם! חדר מפנק במחיר הוגן, במיקום מעולה. הצוות היה אדיב ואף אישר לנו שינוי חדר ברגע האחרון, והישארות מאוחרת. ארוחת הבוקר טובה ומזינה. ממליץ בחום!
אוגוסט 2023
קרא עוד
הגענו עם אפס ציפיות , אבל להפתענו הקיבוץ מקסים ופסטורלי במחיר שווה לכל נפש, יחס נהדר, במיוחד מחן מנהל חדר האוכל, שהכין לנו קפה והיה חביב במיוחד ארוחת בוקר נהדרת , היה הכול מהכול הקיבוץ מטופח ואסתטי..שווה בהחלט!!
אפריל 2023
קרא עוד
אירוח כפרי היה נהדר, הגענו לחדר נקי ומחומם, לא היה חסר כלום. ארוחת הבוקר מוגשת בחדר האוכל של הקיבוץ, היא הייתה נהדרת, טעימה ועשירה. הכל היה טרי.
הקודם
הבא

מה יש לעשות בסביבת הצימר בקיבוץ אורטל?

קיבוץ אורטל ממוקם בצפון רמת הגולן ובמרחק של 10-20 דקות נסיעה תמצאו שלל אתרי וטבע, תצפיות, מסעדות ואתרי היסטוריה מדהימים.

להתחבר אל הטבע ואל החוויה הגולנית דרך חופשה מושלמת בקיבוץ, לזוגות או למשפחות.

תשובות לשאלות שלכם על הצימרים של קיבוץ אורטל

קיבוץ אורטל נמצא בגובה של 915 מטר. בגובה הזה השלג מגיע בין פעם אחת ל-3 פעמים בכל חורף. התקופה שבה הסיכוי של שלג להיערם מתקיים בין אמצע ינואר לאמצע פברואר. בכל שאר חודשי החורף, הסיכוי לראות שלג שנערם הוא צפונה מאיתנו (מרחק נסיעה של 10 דקות עד 35 דקות בחרמון).

הכשרות של ארוחת הבוקר היא של מועצה אזורית הגולן. במתחם האירוח יש בית כנסת.

 ארוחת הבוקר מוגשת בחדר האוכל של הקיבוץ – 2 דקות הליכה מהצימרים.

כל החדרים שלנו מצויידים במכונת קפה נספרסו, קומקום עם ערכת קפה, מיקרוגל ומקרר קטן עם מדף מקפיא. בכל חדר יש צלחות, כוסות וסכו"ם בסיסי, סבון וכרית לניקוי כלים.

צ'ק אין בימים א'-ה' החל מהשעה 15:00, ביום ו' החל מהשעה 14:00

צ'ק אווט בימים א'-ו' עד השעה 11:00, ביום שבת עזיבה עד השעה 18:00

ארוחת הבוקר מוגשת בין השעות 7:30-9:30 בימים א'-ו', ביום שבת 7:30-10:00

בתוך הקיבוץ יש כלבו, מרחק הליכה של 5 דקות ממתחם האירוח.

יש 42 חדרי אירוח ויש 10 בקתות עץ

חדרי האירוח מתאימים מאד לקבוצות

בקיבוץ אורטל יש את מועדון הקיבוץ שניתן להתכנס בו בתיאום מראש.

בקיבוץ יש מגוון פעילויות: ריידרים, חווית היצירה, גברת שוקולדה, חוות סוסים, יקב תל שיפון, עיסויים וטיפולי קוסמטיקה

כן, צמוד למתחם האירוח.

צימרים בגולן - נופים ואווירה קסומה

רבות נכתב על היופי המרהיב של הגולן, על הטבע הבראשיתי, על הנופים המפעימים, על האוויר הצלול ועל האווירה המיוחדת. אך נדמה שכל מה שנכתב על הגולן לא באמת עושה לו חסד. כדי לחוות את הגולן צריך להגיע אליו – לראות אותו, לחוש את האדמה, לשאוף את האוויר, לגמוע את האוויר ולדעת בוודאות שאין עוד מקום כזה בעולם. מתי בפעם האחרונה הרגשתם רגועים? מתי בפעם האחרונה הרגשתם שאתם נמצאים בדיוק במקום הנכון, בזמן הנכון, ברגע הנכון? מתי בפעם האחרונה הרגשתם ששום דבר לא חשוב מלבד השקט שלכם, השלווה שלכם, הזוגיות שלכם, המשפחה שלכם, היחד שלכם? מתי בפעם האחרונה הרשיתם לעצמכם להיות, פשוט להיות? מוכנים להרשות לעצמכם? כשתיסעו בכביש הכניסה הציורי שמוביל לקיבוץ אורטל, תרגישו איך השלווה נכנסת פנימה, השקט אופף אתכם ומרגיע את המחשבות והחיוך מתרחב. השלווה הפנימית שלכם תשתקף ביופיו המדהים של הקיבוץ, ותרגישו שמצאתם את חלקת גן העדן שלכם. 

מתחם הצימרים באורטל נבנה בהשראת הגולן ומתוך כבוד לנופים, לסביבה, לאווירה ולתחושה. הקסם של הגולן נמצא בכל מקום – בבקתות העץ, בחדרי האירוח ובמרחבים הירוקים והמטופחים שעוטפים אותם באהבה. חוויית האירוח באורטל ומעטפת השירותים הנלווית אליה, הן תוצר של אהבה עצומה לגולן, לטבע, לאנשים, להווי הקיבוצי ולכם, כן לכם – אתם שמחפשים נופש רמת־גולני אותנטי; שרוצים לחוות את הפשטות היפה של החיים; שרוצים ליהנות מהשקט ויודעים שרק כאן באורטל בלב ליבו של צפון הגולן, תוכלו למצוא אותו. ברוכים הבאים, הגעתם למקום הנכון. 

צימרים בגולן למשפחות בקיבוץ אורטל

מחפשים צימרים למשפחות בגולן? חדרי האירוח סטודיו פלוס בקיבוץ אורטל תוכננו ועוצבו במיוחד בשבילכם. חדרי הסטודיו פלוס מתאימים לזוגות ולמשפחות עם שלושה עד ארבעה ילדים. יש בהם מיטה זוגית; דלת המקשרת לחדר ילדים פרטי, מצויד ונוח; חדר רחצה נעים; מטבחון מאובזר עם מכונת אספרסו, מקרר, מיקרוגל וקומקום וכן טלוויזיה ומזגן. חדרי האירוח סטודיו פלוס נפתחים לרחבה גדולה וירוקה שבה ספסלי אירוח למשפחות ולקבוצות, עמדות ברביקיו וריהוט גן יפהפה. מסביב מרחבי טבע עשירים, חורשת אורנים עבותה, בוסתן פירות, גן שעשועים, תצוגת פסלים מרהיבה ושקט, המון שקט. רוצים לנוח? הגעתם למקום הנכון. תנו לילדים לשחק על הדשא, לגלות את המרחבים ולהתענג על החופש, והרשו לעצמכם לנוח.

רמת הגולן
רמת הגולן

צימרים בגולן לזוגות​

מתכננים בילוי זוגי בשקט של הצפון הרחוק ומחפשים צימרים לזוגות בגולן? חדרי האירוח של קיבוץ אורטל הם המקום המושלם לסוף שבוע רומנטי או לנופש זוגי ארוך. היופי השַלֵו של הגולן והעוצמה של הנופים, ההרים והאדמה מתגלמים בחדרי האירוח ומשתקפים במרחבים השקטים הסובבים אותם. הפשטות הקסומה של החדרים, הריהוט הכפרי והאנרגייה המיוחדת שמורגשת בהם, מתאימים במיוחד לזוגות אוהבים וגם למשפחות עם ילדים קטנים. בחדרי האירוח תמצאו מיטה זוגית, חדר רחצה מפנק, מטבחון מאובזר עם מכונת אספרסו, מקרר, מיקרוגל וקומקום וכן טלוויזיה ומזגן. מבעד לחלון תגלו בוסתן עשיר ושטחים רחבים. הקסם החיצוני והקסם הפנימי מתמזגים כאן בהרמוניה ומתגבשים לחופשה זוגית משולמת שלא תוכלו לשכוח.

בקתות עץ מפנקות

חופשה איכותית היא תוצר של אירוח איכותי. כדי לחוות אירוח איכותי וכדי שהחופשה תממש את משאלות ליבכם ותגשים את החלומות שלכם לא מספיק לחפש צימרים בגולן. צריך לחפש את הצימר שישמח אתכם, יעטוף אתכם בחמימות נעימה ויכיל אתכם. אתם צריכים להרגיש טוב, להרגיש נוח, להרגיש טבעיים. אתם צריכים להתנסות באירוח שורשי ואיכותי בבקתות העץ היפהפיות של אורטל. אין מה לומר, בקתות העץ הן גולת הכותרת שלנו באורטל. עבודת העיצוב הקפדנית שניכרת בכל בקתה שואבת השראה מעוצמתו של הגולן ומיופיו, ומומחשת בכל פינה. הצימרים המפוארים שלנו שוכנים במרכזה של חורשת אורנים יפהפייה, נחבאים בין העצים ובין השבילים, מזמינים אתכם ליהנות משקט מוחלט ומפרטיות מלאה כשמסביב רק נופים, מרחבים, יופי ושלווה. רק אתם והטבע, רק אתם והגולן, רק אתם והמשפחה – וזה בדיוק מה שנחוץ לכם.

אז מה תמצאו בבקתות העץ החלומיות שלנו? את המתכון המושלם לחופשה נהדרת – חדר הורים חמים, רומנטי ומושלם; סלון פינתי כפרי ובו תנור קמין ענק; ספה נפתחת לילדים; ג'קוזי מפנק שצופה אל נופים גולניים פראיים ויזמין אתכם בקריצה שובבה לטבילה חמימה בפרטיות מלאה; מטבחון מצויד עם מכונת אספרסו, מקרר, מיקרוגל וקומקום; חדר רחצה רחב; טלוויזיה, מזגן ומרפסת גדולה אחת שתתקשו להיפרד ממנה. מוכנים לקפוץ לחופשה חלומית בחלקת גן העדן היפה ביותר בארץ? אתם לא צריכים לחפש הרבה. כנסו למכונית, נווטו לבקתות העץ המופלאות של אורטל ובואו. בקתת העץ שלכם כבר מוכנה.

חופשת צימרים מפנקת גם בקיץ וגם בחורף

לכל עונה יש קסם מיוחד משלה, והקסם העונתי אופף כל פינה, כל בקתה וכל חדר אירוח במתחם הצימרים של אורטל. סובלים מהחום הלוהט של הקיץ? בואו לאורטל ותתענגו על הקרירות הקיצית המפנקת והאופיינית; רוצים לחוות שלג במרחבים פתוחים ופרטיים? תנורי הקמין הגדולים בבקתות העץ שלנו ימתיקו לכם את הקור המקפיא שבחוץ, והשבילים שיתכסו בשכבה לבנה, רכה ועבה, יקראו לכם ולילדים לצאת החוץ ולהשתעשע במשחקי שלג, בגלישת מזחלות ובחוויה משפחתית מגבשת. במתחם הצימרים של אורטל תמצאו את כל הנחוץ לחופשה משפחתית מושלמת. יורד שלג וקר? אתם לא צריכים לבלות את היום במכונית ולהזדחל בשיירה שעושה את דרכה במעלה הר החרמון. השלג יורד גם באורטל. הוא שופע, מרהיב וניתן לכם לגמרי בחינם – מתנה נהדרת מהטבע. מבקרים בגולן בעיצומו של הקיץ? אתם לא צריכים להצטופף עם שאר המטיילים באתרי התיירות. קיבוץ אורטל מציע לכם שפע של אטרקציות מדהימות, והכול במרחק הליכה. מעטפת השירות, הנופש והתיירות של קיבוץ אורטל מכינה לכם חבילת נופש נהדרת שרק נותנת ונותנת. היא אף פעם לא מפסיקה לתת ותשאיר אתכם עם טעם של עוד. נו, כבר יש לכם טעם של עוד? זה עוד לא הכול.

צימרים באורטל בשלג

אטרקציות לכל המשפחה באורטל

מתי בפעם האחרונה יצאתם לחופשה ככה סתם כמו שאתם בלי לתכנן? בימינו זה כמעט בלתי אפשרי נכון? אז, זהו – שלא. חולמים על חופשה חלומית? קיבוץ אורטל מציע לכם את כל זה ועוד בלי שתצטרכו להתאמץ, להשקיע, לחקור, לתכנן ולבדוק שום דבר. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא רק להגיע. אנחנו כבר נדאג לכל שאר. כל האטרקציות המדהימות נמצאות כאן, אצלנו, בהישג יד, ואתם רק צריכים לבחור. רוצים לצאת לרכיבה משפחתית בין שבילי הקיבוץ היפה ביותר בארץ? אתם מוזמנים לשכור אופניים, להתחיל לדווש ולצאת לדרך; רוצים לרכוב על סוסים בשטחי המרעה המדהימים של הקיבוץ? הירשמו לחבילת רכיבה משפחתית או זוגית עם ארוחת בוקרים אמיתית בלב האחו ובואו; מתעניינים בטיול עששיות לאור ירח? בטבילה מרעננת בבריכת קצינים עתיקה? בקטיף דובדבנים לילדים? בסדנאות שוקולד מתוקות? אתם יכולים לחוות הכול, לראות הכול, להספיק הכול, ליהנות מהכול ולזכות בחופשה מושלמת וחלומית בקיבוץ אורטל. אנחנו כבר כאן, מחכים רק לכם. אז למה אתם מחכים?