אירוח קיבוצי בצפון

פורסם בתאריך 08.11.22

כולנו אוהבים לטייל בארץ ועושים זאת בכל הזדמנות. אחד הדברים האהובים ביותר עלינו – הישראלים הוא האירוח הקיבוצי. יש משהו מיוחד וקסום באווירה הקיבוצית ובאירוח הקיבוצי שמושך אותנו שוב ושוב, שנה אחר שנה. אולי אלו שבילי הקיבוץ והמרחבים הפתוחים, אולי זו החוויה הארץ־ישראלית שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר, ואולי זו פשוט אהבתנו לארץ המיוחדת שלנו, לנופיה ולקסמיה שמחזירה אותנו לאירוח הקיבוצי המוכר והאהוב. אירוח קיבוצי בצפון הוא גולת הכותרת של חוויית האירוח הקיבוצי בכללותה, ואין כמו הצפון כדי לצבוע אותה בצבעים עזים של חיים, טבע, אדמה, נופים ואנשים.

קיבוץ אורטל הוא הקיבוץ השיתופי היחיד שנשאר ברמת הגולן, ובמתחם התיירות והנופש של אורטל תוכלו לחוות אירוח קיבוצי אותנטי שלא תשכחו. השילוב בין נופיו המסעירים של צפון הגולן ובין האירוח הכפרי האיכותי בבקתות העץ המפנקות או בחדרים הוא מיוחד במינו. הוא מאפשר לאורחים לגעת בגולן, להתוודע אליו ולהתאהב בו מחדש. קיבוץ אורטל מזמין אתכם לחוויית אירוח כפרי ואותנטי באוויר ההרים הצלול, בין העצים הגבוהים, ליד השדות ושטחי המרעה, לצד תילי הגעש הרדומים, על הפסגות הגבוהות והקרירות ובתוך השקט שכולנו מחפשים וכמעט אף פעם לא מוצאים. רוצים לחוות את הגולן בעיניים אחרות? פשוטות יותר, רגישות יותר, עדינות יותר ואוהבות יותר? בואו לחוות אותו בקיבוץ אורטל.

 

חדרי אירוח בקיבוץ אורטל בצפון

מה מיוחד באירוח הקיבוצי?

אירוח קיבוצי בצפון בקיבוץ אורטל מציע לכם הכול – כרי דשא רכים לבילוים משפחתיים מהנים,  בקתות עץ מושלמות, מאובזרות ומפנקות המצוידות בתנורי קמין לאירוח חורפי ומושלג, חדר אוכל קיבוצי, שירות לבבי וכמובן אטרקציות מהנות לכל המשפחה. זו הזדמנות אמיתית לנוח מהשגרה הקדחתנית, להרפות מהכול ופשוט להירגע.

קיבוץ אורטל נמצא בצפון רמת הגולן ונהנה מכל השפע שיש לאדמה הטובה הזאת להציע – אוויר הרים צלול וקריר בשיאו של הקיץ, נופים עוצרי נשימה, קרבה לאתרי התיירות המובילים בגולן ולשמורות הטבע היפהפיות שלו, שטחים חקלאיים עשירים בכל טוב, שבילים כפריים מסקרנים שמתפתלים בין בתי הקיבוץ ומובילים היישר לירוק־עד של חיק הטבע. חברי קיבוץ אורטל מתמחים באירוח קיבוצי אותנטי ומפעילים את מתחם התיירות והנופש של הקיבוץ. באורטל מקבלים באהבה את כל התיירים, הטיילים, הנופשים ואת הישראלים חובבי הגולן באשר הם. אז בואו!

 

להגיע לאורטל ולהתאהב

מתחם התיירות של קיבוץ אורטל מציע צימרים ברמת הגולן למשפחות עם ילדים, לזוגות, לקבוצות ולבודדים. מתגעגעים אל הגולן ורוצים ליהנות מכמה ימים של שקט? בואו לקיבוץ אורטל. הביאו את הילדים, את המשפחה המורחבת, את החברים הטובים והבטיחו לעצמכם אירוח מפנק והנאה אמיתית. רוצים ליהנות עם המשפחה והחברים? בואו להתארח בחדרים נעימים ומשופצים ותיהנו מאירוח ברמה גבוהה ומשירות קשוב ואדיב. פנקו את הילדים במרחבי הדשא המרווחים ותנו להם להתרוצץ כאוות נפשם. הזמינו את החברים לברביקיו באזורי המנגלים הייעודיים והמאובזרים שפזורים במקום. תנו לעצמכם שעה של שקט בחדרי הטיפול המיוחדים שלנו, צאו לרכיבת סוסים חווייתית בשטחי המרעה וטיילו בשבילים הקסומים של הקיבוץ וגלו את סודותיו.

טיול סוסים בקיבוץ אורטל

מחפשים את השקט של הצפון? בואו לקיבוץ אורטל!

כשחושבים על צפון רמת הגולן, חושבים על שקט, על רוגע ועל שלווה. חושבים על הנופים המרהיבים, על הקיץ הקריר ועל השלג שיורד בחורף.

חושבים על משפחתיות, על אינטימיות, על קרבה. חושבים על ארץ־ישראל הישנה והטובה ועל האירוח הקיבוצי בצפון המיוחד שמגלם את יופייה של אותה ארץ. מחפשים את השקט של הצפון? בואו לצפון רמת הגולן. בואו לקיבוץ אורטל. מתקני האירוח החדישים שלנו מאופיינים ביוקרה המאופקת של הקיבוצים המודרניים, ומתחמי הנופש והתיירות שלנו מציעים לכם אטרקציות מדהימות ברמת הגולן, פעילויות משפחתיות מגבשות וטעימות מהווי החיים הייחודי והמרתק של תושבי רמת הגולן. קיבוץ אורטל מציע לכם גם חופשה מדהימה, גם השראה אין־סופית וגם הנאה מיופיו של הגולן ומקסמיו.

 

הנוף מקיבוץ אורטל ברמת הגולן

אירוח קיבוצי בצפון בכל עונה

רוצים לברוח מהחום המעיק של הקיץ? בקיבוץ אורטל שבצפון הגולן תיהנו מאוויר קריר, צלול, מרענן ומרגיע גם בשיאו של הקיץ. חופשת קיץ בקיבוץ אורטל היא חלופה ראויה לבילויים משמימים במתחמים סגורים וממוזגים. מזג האוויר הקייצי בקיבוץ אורטל תמיד מתון, רגוע ונעים, ולכן אין חופשה מתאימה יותר לקיץ מחופשה קיבוצית אוורירית ומרעננת באורטל.

רוצים לחוות את השלג החורפי של צפון הגולן? אירוח קיבוצי בצפון בבקתות החורף המפנקות שלנו תמצאו קמין גדול שיחמם אתכם בכל שעות היממה, מרפסת מרווחת הצופה אל הנופים הלבנים וחורשת אורנים גדולה למשחקי שלג. רוצים לנסוע לחרמון? אין בעיה – רק 35 דקות נסיעה ואתם שם. לא צריך לקום מוקדם, לא צריך לארוז את כל הבית ולא צריך להזדחל בכבישים בשעות העומס. בואו ללון בקיבוץ אורטל, התמקמו, אִכלו משהו וצאו לדרך. רוצים ליהנות מבילוי זוגי, אינטימי ורגוע בעיצומו של החורף הסוער? בחדרי האירוח או בבקתות שלנו תמצאו את השקט שאתם מחפשים.

אירוח קיבוצי בצפון

מתחם התיירות של קיבוץ אורטל מזמין אתכם לחופשה חלומית, איכותית, חווייתית ובלתי נשכחת במקום הצפוני ביותר בארץ על אדמת הגולן הטובה. בקיבוץ אורטל תוכלו ליהנות מחופשת קיץ מרעננת או מחופשת חורף מושלגת ומפנקת במחירים מפתיעים במיוחד. אתם מוזמנים להתארח במתחם התיירות והנופש של קיבוץ אורטל, להתענג על נופי הגולן, לחוות אותם ולהתאהב בהם באירוח קיבוצי שורשי ומפתיע. אנחנו מחכים לכם!

שרית מעיין - מדריכת טיולים

אודות מחברת המאמר
שרית מעיין - מדריכת טיולים

התשוקה של שרית להיות מדריכת טיולים החלה כבר בגיל צעיר. היא גדלה במשפחה של מדריכי טיולים ולמדה על הטבע הישראלי ועל היתרונות בגילוי נפלאות ישראל לילדים ולמבוגרים כאחד. מאז ועד היום, חידדה את כישוריה, וקהל לקוחותיה המשבחים אותה על הידע, המקצועיות והאדיבות שלה.

מאמרים שאולי יעניינו אותך:

רמת הגולן
רמת הגולן – עובדות מעניינות שלא הכרתם
רמת הגולן הוא חבל ארץ ייחודי. הוא עשיר באוצרות טבע מדהימים, ב...
יום כיף משפחתי בקיבוץ אורטל
יום כיף משפחתי בתיירות קיבוץ אורטל
הרבה אנשים חושבים שכדי לחוות יום שלם של אטרקציות צריך לנסוע ...
עין עלמיין
4 נחלים מומלצים ללא תשלום ברמת הגולן
מי מאיתנו לא אוהב לטייל בנחלי ארצנו? להשתכשך במים הקרירים וה...