איך לבחור סדנאות שוקולד ברמת הגולן

פורסם בתאריך 13.03.23

אם אתם מטיילים ברמת הגולן, הגיע הזמן לחוויית שוקולד איכותית אמיתית על רק הנופים הקסומים של הגולן כל השנה. החוויה בגולן מאפשרת לנו לחוות איכות חסרת פשרות בכל התחומים, גם בשוקולד. למה? כי כשחושבים על רמת הגולן, על הנופים המדהימים, על המרחבים העצומים ועל האוויר הצלול, בלוטות הטעם מייד מתעוררות לחיים, נכנסות לפעולה ומעוררות את התיאבון. ותסכימו איתנו שאין דבר יותר מעורר תיאבון משוקולד ריחני, רך, נימוח, מתוק וטעים, נכון? ואין דבר מספק יותר ממטעמי שוקולד בוטיק ייחודיים על רקע נופי הגולן הקסומים. אז אם אנחנו מסכימים על ההנחה הבסיסית שאין כמו שוקולד, ועל הקשר ההדוק בין הגולן ובין השוקולדים האיכותיים שאפשר לייצר בו, בואו נחפש סדנת שוקולד אולטימטיבית שתעורר את התשוקה שלנו לחבל הארץ היפה ביותר בעולם ותגלה לנו את סודותיו של הממתק הכי מתוק שאי פעם הומצא. אנחנו מזמינים אתכם לצאת למסע מעורר חושים בעקבות הטעמים של הגולן, דרך סדנאות השוקולד המיוחדות שבו.

 

למה כדאי להשתתף בסדנאות שוקולד?

שוקולד הוא קונצנזוס ידוע ומוכר אצל כולם, קטנים כגדולים. סדנת שוקולד היא בילוי משפחתי איכותי שמאפשר זמן איכות בכל עונות השנה. סדנת שוקולד כייפית לזוגות, למשפחות ולקבוצות חברים בכל הגילים; סדנאות שוקולד ברמת הגולן שואבות השראה מהנופים, מהמראות, מהטעמים ומהניחוחות של הגולן. והכי חשוב שמדובר בפעילות שניתן לעשות כל השנה- בקיץ החם ובחורף הקר בהנאה רבה. כמו היינות המשובחים של הגולן, גם השוקולד של הגולן ייחודי בטעמיו ומפתיע באיכותו. אז הרשו לעצמכם להתענג ולהתרגש, לחוות את הטעם ואת האיכות. הרשו לעצמכם להשתתף באחת מסדנאות השוקולד הטובות והמובילות בארץ כאן, אצלנו, ברמת הגולן.

 

סדנאות שוקולד בגולן

 

מה עושים בסדנת שוקולד?

בסדנת שוקולד תוכלו ללמוד על השוקולד והתהליכים השונים – על הקקאו מזון העל המופלא, על תהליך התמרת הקקאו לשוקולד איכותי ומתוק, על הטמפרטורה החיונית להתגבשות מוצקי הקקאו, על האיכות של חומרי הגלם, על אין־ספור דרכים יצירתיות לעצב שוקולד ועל כל המוצרים הטעימים שאפשר להוסיף לו כדי לקבל ממתק חלומי, מקורי וטעים להפליא. בסדנת השוקולד תחקרו את כל ההיבטים של הכנת השוקולד החל בבחירת חומרי הגלם ועד עיצוב השוקולד בטכניקות מתקדמות ומפתיעות. תוכלו לקבל טיפים משוקולטיירים מקצועיים ומנוסים ותשתתפו בתהליך היצירה. בסדנת השוקולד הטובה ביותר ברמת הגולן תוכלו לשלב טכניקה, אומנות ואהבה לשוקולד ותגלו את הכישרונות הסודיים הטמונים בכם.

 

סדנאות שוקולד

 

מי יכול להשתתף בסדנת שוקולד?

במילה אחת – כולם! הסדנאות מתאימות למשתתפים בכל הגילים ונהדרות במיוחד למשפחות שנופשות ברמת הגולן. עם זאת, אפשר למצוא גם סדנאות שוקולד שמציעות התמחות פרטנית שמתאימות לסדנא פרטית, לזוגות, לקבוצות או לשוקולטיירים מתמחים. יש גם סדנאות שמתמקדות בהכנת ממתקי שוקולד נטולי חלב ונטולי גלוטן ומתאימות גם לאלרגיים. למוצרים הללו אך לא יכול לוותר על שוקולד אמיתי ורוצה ללמוד כל מה שאפשר על אומנות השוקולד. השוקולדאים שמובילים את סדנאות השוקולד ברמת הגולן, יקבלו אתכם בזרועות פתוחות, עם חיוך רחב וצלוחית של מטעמים כדי שתוכלו להתחיל את ההשתלמות ברגל ימין, לצלול למעמקי עולם השוקולד, להפיק את המרב ולהישאר עם טעם של עוד. כדי להשתתף בסדנת שוקולד ברמת הגולן לא צריך ניסיון קודם, בסדנה תלמדו את כל מה שצריך ללמוד על השוקולד, תקבלו את כל הכלים הדרושים להכנת ממתקי שוקולד נהדרים ולהשתמש בכלים שלמדתם אחר כך בהכנת קינוחים ביתיים.

אם אתם נופשים בקיבוץ אורטל, סדנת השוקולד המושלמת מחכה לכם כאן אצלנו. פנו אלינו בוואטסאפ.

שרית מעיין - מדריכת טיולים

אודות מחברת המאמר
שרית מעיין - מדריכת טיולים

התשוקה של שרית להיות מדריכת טיולים החלה כבר בגיל צעיר. היא גדלה במשפחה של מדריכי טיולים ולמדה על הטבע הישראלי ועל היתרונות בגילוי נפלאות ישראל לילדים ולמבוגרים כאחד. מאז ועד היום, חידדה את כישוריה, וקהל לקוחותיה המשבחים אותה על הידע, המקצועיות והאדיבות שלה.

מאמרים שאולי יעניינו אותך:

טיול ברמת הגולן
4 מסלולי טיול ברמת הגולן בחורף
בעיני ישראלים רבים רמת הגולן הוא חבל ארץ מהיפים ביותר בישראל...
הר אביטל ברמת הגולן
הר אביטל – כל מה שרציתם לדעת
ראיתם פעם לוע של הר געש קדום? הר אביטל הוא הר געש קדום אשר נמצ...
עין קשתות- אום אל קנטיר
עין קשתות – אום אל קנטיר
הידעתם שאתם יכולים לבקר בכפר יהודי קדום בן 1,500 שנה בלי מכונית...