בילוי זוגי בצפון רמת הגולן בקיבוץ אורטל

פורסם בתאריך 09.01.23

מתי בפעם האחרונה הקדשתם קצת זמן לזוגיות? מתי ביליתם יחד באינטימיות? מתי העזתם להתרחק מהשגרה, מהאפרוריות ומהרעשים של העיר? אם אתם לא יכולים לזכור מתי ביליתם יחד בבילוי זוגי איכותי, אז אולי הגיע הזמן? אולי הגיע הזמן לעזוב את הכול, להיכנס לרכב ולנסוע, פשוט לנסוע – לצפון הירוק, למרחבים, להרים, לנופים ולשקט? כדי ליהנות מזמן איכות זוגי בשקט, ברוגע ובאינטימיות, לא צריך הרבה. זה לא כרוך במחקר, בבירורים וברשימות אין־סופיות. זה לא כרוך במאמץ או בהשקעה כספית חריגה. בילוי זוגי בצפון ורומנטי יכול להתחיל בהחלטה נועזת לצאת מהשגרה, להמשיך בנסיעה מרגיעה אל עבר נופים אהובים ולהסתיים בבקתה רומנטית בלב חורשה ירוקה בקיבוץ אורטל בצפון רמת הגולן. וזהו, אין יותר פשוט מזה.

רוצים לדעת עוד? בואו נבדוק איך בילוי זוגי בקיבוץ אורטל יטעין אתכם באנרגיות, ילבה את האהבה ביניכם ויוסיף רומנטיקה לחייכם.

 

ברוכים הבאים לרמת הגולן

קיבוץ אורטל שוכן בצפון רמת הגולן בין כרמים, שדות, מטעים ושטחי מרעה, מוקף בחורשים ירוקי־עד ובהרי געש קדומים. נופיו הפראיים והמפעימים של הגולן יקבלו את פניכם עוד בכביש הגישה הכפרי המוביל לשערי הקיבוץ, והמראה המלבב של בקתות העץ הרומנטיות ומתחם האירוח ימלאו אתכם בהתרגשות. בין שהגעתם לבילוי יומי בקיבוץ ובין שהגעתם לסוף שבוע ארוך של הרפתקה רומנטית, נופיו הציוריים של הקיבוץ, השבילים הפתלתלים, בקתות העץ החמימות והמרחבים הירוקים יבטיחו לכם בילוי זוגי מדהים באווירה שונה. רוצים למצות את זמן האיכות שלכם יחד? נסו להגיע לאורטל בשעות הבוקר כדי להספיק לארוחת הבוקר שופעת הטעמים בחדר האוכל ולקפה הראשון של הבוקר על ספסלי האבן המעוצבים בחורשה הסמוכה. שאפו את האוויר הצלול והאזינו – שומעים? זה השקט של הגולן. זוכרים אותו?

 

לרכוב יחד אל עבר האופק

רוצים להעצים את הקסם הרומנטי? אתם מוזמנים לאורוות הסוסים של אורטל. מאורוות הסוסים תוכלו לצאת לרכיבה זוגית בשטחים הבתוליים שסביב הקיבוץ. גם אם לא התנסיתם מעולם ברכיבת סוסים, אל דאגה. בחוות האושר תקבלו הסבר מפורט על עקרונות הרכיבה והדרכה לרכיבה בטוחה ומהנה. לסיור תצאו עם אחד ממנהלי האורווה שיעשיר לכם את החוויה בסיפורים מרתקים על תולדות ההתיישבות באורטל. אתם מוזמנים לטופף אחריו בנחת על גב הסוסים ולגמוע את המרחבים המרהיבים ואת יופיו של הטבע. לפני שתצאו לסיור הרכיבה הרומנטי, קחו איתכם צידה לדרך. כנסו לצרכנייה של הקיבוץ ומלאו את התיק במטעמים. מי יודע? אולי הסוסים יובילו אתכם לפיקניק מפנק במקום חבוי בלב האחו?

בילוי זוגי - רכיבה על אופניים

 

טעימות יין מפתיעות ביקב

אם יצאתם לרכיבת סוסים רומנטית, ודאי שמתם לב לכרמים הרבים הנטועים ברחבי הקיבוץ. ואם הגעתם בעונת הקיץ, ודאי גם ראיתם את הכרמים של הקיבוץ. סיור טעימות ביקב הבוטיק של אורטל הוא בגדר חובה, ולא כדאי לוותר עליו. יקב הבוטיק באורטל המרשים נותן לקיבוץ נופך יוקרתי. הכרמים הרבים והנופים המיוחדים של צפון הגולן מוסיפים לאווירה המיוחדת, והמבקר המתבונן סביב יכול לטעות ולחשוב לשבריר שנייה שהוא לא באורטל אלא באזורים הכפריים של צרפת או אי־שם בטוסקנה השלווה. מוכנים לחוויית הטעימות ביקב? מוכנים לעומק, למרקם, לעושר, לניחוח ולטעמים של יינות הקיבוץ? היכנסו למרכז המבקרים של היקב, הצטרפו לסיור טעימות, והקשיבו להסברים המרתקים על הייננוּת – מפגש היין – והתרשמו מעבודת הייננים ומעושר הטעמים של היינות. בתום הסיור תוכלו להתפנק בארוחה קלילה במסעדת היקב ולנוח מעט.

בילוי זוגי ברמת הגולן

 

בילוי זוגי בשקט של הקיבוץ

אחרי היום המרתק והפעילויות המדהימות הגיע הזמן לקצת מנוחה, לא? מתחם התיירות והנופש בקיבוץ אורטל מזמין אתכם לאירוח כפרי ברמה גבוהה באחד מחדרי האירוח או באחת מבקתות העץ המפנקות בלב חורשת האורנים היפה. השקט של הקיבוץ, האוויר הצלול והיופי של המרחבים ירגיעו אתכם ויאפשרו לכם להיות יחד כמו שאתם אוהבים.

חולמים על זמן איכות זוגי הרחק מהכול? זקוקים לקצת אינטימיות בשקט של הגולן? בואו לקיבוץ אורטל. אנחנו מחכים לכם.

שרית מעיין - מדריכת טיולים

אודות מחברת המאמר
שרית מעיין - מדריכת טיולים

התשוקה של שרית להיות מדריכת טיולים החלה כבר בגיל צעיר. היא גדלה במשפחה של מדריכי טיולים ולמדה על הטבע הישראלי ועל היתרונות בגילוי נפלאות ישראל לילדים ולמבוגרים כאחד. מאז ועד היום, חידדה את כישוריה, וקהל לקוחותיה המשבחים אותה על הידע, המקצועיות והאדיבות שלה.

מאמרים שאולי יעניינו אותך:

הר אביטל ברמת הגולן
הר אביטל – כל מה שרציתם לדעת
ראיתם פעם לוע של הר געש קדום? הר אביטל הוא הר געש קדום אשר נמצ...
עין צנובר (גן ראובן)
5 מעיינות ברמת הגולן
אחת ההנאות הגדולות ביותר בקיץ הישראלי החם היא טבילה מרעננת ב...
טיולי אופניים ברמת הגולן
טיולי אופניים ברמת הגולן
הגולן הוא אחד מחבלי הארץ היפים שלנו, ורובנו לא מפספסים הזדמנ...