לינה ברמת הגולן

פורסם בתאריך 02.06.23

אין ספק שהגולן נכנס ללב ולנשמה של כולנו. יש משהו באווירה של הגולן, באנרגיה המיוחדת שלו, בהרים, בנופים ובאוויר הצלול שכובש את הלב. תמיד יש לו מה להציע, תמיד יש מה לראות, ותמיד מה ללמוד, וזה מה שמיוחד בו. אם אתם מכירים את הגולן היטב ומטיילים בו בכל הזדמנות, ככל הנראה לא תוכלו לסרב להזדמנות נוספת. היופי בגולן שיש לו מה להציע בכל עונות השנה- קיץ, חורף, סתיו ואביב.

אם אתם מבקרים בגולן –לינה באווירה רמת־גולנית אותנטית היא הדבר המתבקש. כי אי אפשר לגמוע את הגולן ביום אחד, וגם אין סיבה לעשות את זה. הגולן מבקש מכולנו להאט את הקצב, להתאים את עצמנו אליו ולקחת את הזמן. אין דבר מיוחד יותר מלקום מוקדם בבוקר לקול ציוץ הציפורים, לצאת עם הקפה או התה החוצה אל המרפסת, להתנדנד על נדנדת עץ הגדולה ולצפות במרחבים בנחת, בשקט, ברוגע.

אם תגיעו לגולן ותמצאו את דרככם למתחם התיירות והנופש של קיבוץ אורטל, כל זה יחכה לכם ואף יותר. המתחם עצמו מלא קסם, ואנחנו מזמינים אתכם לבוא ולהתרגש, להירגע ופשוט להיות.

לינה ברמת הגולן

 

לינה ברמת הגולן – חופשה חלומית

רוצים לצאת מהשגרה? להתרחק מהנופים המוכרים? להתנתק מהבעיות, מהמטלות, מהדאגות? לנשום אוויר אחר? אתם רק צריכים להזמין לינה ברמת הגולן, להכין תיק ולצאת לדרך. חופשה בגולן היא הדבר הנכון לעשות בין שאתם מגיעים לחופשת סוף שבוע, אמצע שבוע או גם וגם (ואנחנו לגמרי יכולים להבין את הנשארים). מוכנים להתרגש?

אפשרויות לינה בצימרים של קיבוץ אורטל

הבקתות - צימרים ברמת הגולן

בקתת החורש

ברוכים הבאים לארץ הגולן

אבני הבזלת שנחות בצדי הדרכים, הפרות המתהלכות לאיטן באחו, האתרים המוכרים והאהובים, הנופים המרהיבים- כל אלו מסמנים לנו שהגענו לגולן, והדרך היא ממש חלק מהחוויה. כשתגיעו לקיבוץ אורטל, אנחנו נחכה לכם, במתחם הנופש הציורי, בקתות העץ שמסתתרות בין העצים, המדשאות המוריקות, שדות המרעה עם הסוסים שמטיילים במרחבים, הנופשים שרוכבים בין השבילים והטיילים שחוזרים מהרפתקת אקסטרים בשטח, מסדנת שוקולד מקסימה, מקטיף דובדבנים מרגש וממפגש קולינרי חובק מסורות ותרבויות.

קטיף דובדבנים באורטל

 

חוויה חד־פעמית בכל פעם מחדש

כן, אנחנו יודעים שכבר ביקרתם בגולן, שאתם אוהבים את הגולן, שאתם מכירים את הגולן ושאתם חושבים שאתם יודעים בדיוק למה לצפות בגולן. אבל מה שאתם לא יודעים, הוא שבדיוק כמו שאתם מתחדשים בכל יום, בכל עונה ובכל שנה, כך גם הגולן. כל חופשה בגולן היא חוויה אחרת בכל פעם מחדש. האטרקציות מלהיבות יותר, הנופים מושכים יותר, האנשים מפתיעים יותר, אתרי הנופש מרגשים יותר, והלינה? הלינה מפנקת הרבה יותר. מוכנים לחופשה אמיתית? כזו שממלאת את הנפש? אם כן, אז אתם יודעים לאן להגיע!

חוות סוסים

 

חופשה רמת־גולנית אמיתית באורטל

אז מה תמצאו במתחם התיירות והנופש של קיבוץ אורטל? נופש קיבוצי אותנטי בקיבוץ המשותף האחרון שנותר בצפון הגולן, צימרים מאובזרים ומפנקים, חדרי אירוח נוחים ונעימים, הפתעות קולינריות מעוררות תיאבון בחדר האוכל הקיבוצי, חוות סוסים גדולה ורכיבה רגועה בשטחי מרעה; סדנת שוקולד מלאת ניחוחות וטעמים, קטיף דובדבנים משפחתי, טיולי אופניים בשבילי הקיבוץ ובשמורת אורטל, חוויה משכרת חושים ביקב אורטל עם נופי גפנים,ומפגשים בלתי אמצעיים עם קיבוצניקים אמיתיים של פעם וגולן אחד יחיד ומיוחד שמחכה לכם בזרועות פתוחות. מזמינים אתכם לבוא, להירגע, לחוות, לטעום- וליהנות!

שרית מעיין - מדריכת טיולים

אודות מחברת המאמר
שרית מעיין - מדריכת טיולים

התשוקה של שרית להיות מדריכת טיולים החלה כבר בגיל צעיר. היא גדלה במשפחה של מדריכי טיולים ולמדה על הטבע הישראלי ועל היתרונות בגילוי נפלאות ישראל לילדים ולמבוגרים כאחד. מאז ועד היום, חידדה את כישוריה, וקהל לקוחותיה המשבחים אותה על הידע, המקצועיות והאדיבות שלה.

מאמרים שאולי יעניינו אותך:

סדנאות שוקולד ברמת הגולן
איך לבחור סדנאות שוקולד ברמת הגולן
אם אתם מטיילים ברמת הגולן, הגיע הזמן לחוויית שוקולד איכותית ...
מסלולי ריצה מומלצים בצפון
מסלולי ריצה מומלצים בצפון
אם אתם מחפשים חוויה ריצה מהנה, מאתגרת ויפהפייה, כנסו לאוטו וס...
יום כיף ברמת הגולן
המלצה ליום כיף ברמת הגולן
מתי בפעם האחרונה הרשיתם לעצמכם נופש אמיתי? אנחנו יוצאים לחופ...